12 36 PR

36 PLYO1-Aug-202 3

A FL 01-Aug-200. 12

125

024 12:36 PM 01-Aug-2024 12:76 PM D1-Aug-2024 12:36 PM 01-Aug-2024 12:36 PM 01-Aug-2024 12:36 PM 01-Aug-2074

01-Aug-2024 12:36 PM Di-Aug-2024 12:36 P4 01-Aug-2024 12:36 PM 01-Aug-2024 12:36 PM 01-Aug-2024 12:36 PM 0T-Aug-2

INDIA NON JUDICIAL

Government of National Capital Territory of Delhi
3
e-Stamp g
% .
Certificate No. . IN-DL28941349190234W g
Certificate Issued Date ' . 01-Aug-2024 12:36 PM g
Account Reference . IMPACC (IV)/ dI717303/ DELHI/ DL-DLH 5 )
Unique Doc. Reference . SUBIN-DLDL71730311560000737318W
Purchased by . AJAY GUPTA ARBITRATOR
Description of Decument . Article 12 Award
Property Description : . Not Applicable
Cansideration Price (Rs.) . 0 S
(Zero)
First Party . AJAY GUPTA ARBITRATOR
Second Party . OTHERS -
Stamp Duty Paid By . AJAY GUPTA ARBITRATOR
Stamp Duty Amount(Rs.) ;100

(One Hundred only)

TRATOR AJAY GUPTA ARBITRATOR AJAY GUPTA ARBITRATOR AJAY GUPTA ARBITRATOR AJAY GUPTA ARBITRATOR AJAY GUPTA ARBITRATOR

------------------------------------------------------------------------------- Please write or type below this line wmemen e s s

TUDRP Ceve Kle. 1675
Fc;)( Medie LLC
Vs

| Ade Yes ci
q)/\..c?)uilﬁ @@Ma Mmaﬁy,hm M >

Statutory Alert:

1. The authenticity of this Stamp certificate should be verified al 'www.shcilestamp.com’ or using e-Stamp Mobile App of Stock Hoiding.
Any discrepancy in the details on this Certificale and as available on the website / Mobile App renders it invalid.

2. The onus of checking the legitimacy is on the users of the certificate.
% 10 race of anv dicrrepancy oleazsa inform the Comoetent S otheriby

;I'AJAY GUPTA ARBITRATOR AJAY GUPTA ARBITRATOR AJAY GUPTA ARBI




INDRP ARBITRATION CASE No.1875
THE NATIONAL INTERNET EXCHANGE OF INDIA (NIXTI)

ADMINISTRATIVE PANEL DECISION
SOLE ARBITRATOR: AJAY GUPTA

Fox Media LLC
Vs,

Ada Pascal

DISPUTED DOMAIN NAME: “fox-news.in”

B

Page I of 36



INDRP ARBITRATION CASE No.1875
THE NATIONAL INTERNET EXCHANGE OF INDIA (NIXI)

ADMINISTRATIVE PANEL DECISION
SOLE ARBITRATOR: AJAY GUPTA

Fox Media LLC

10201 West Pico Boulevard

90035, Los Angeles

California [United States of America]. ... Complainant

VERSUS

Ada Pascal

1337 Services LLC

P.O. Box 590

Charles town

KNO802

KN ... Respondent

Disputed Domain Name: “fox-news.in”

-

Page 2 ol 36



THE PARTIES

1.1

1.2

1.3

2.1

3.1

The Complainant Fox Media LLC in this arbitration
proceedings is operating in the field of entertainment,
media services and television network and its contact
address is : 10201 West Pico Boulevard 90035, Los

Angeles California United States of America.

The Complainant’s authorized representative in this
administrative proceeding is Mr. Luca Barbero, c/o
Studio Barbero S.P.A. and his contact address is

Corso Massimo d’Azeglio 57, 10126 Torino, Italy
Telephone: +39 011 381 0600 , Fax: +39 011 381 0601

and E-mail : info@studiobarbero.com.

The Respondent, in this arbitration proceeding, is Ada
Pascal 1337 Services LLC P.Q. Box 590 , Charles town,
KN0802, KN as per the details given by the WHOIS
database maintained by the National Internet Exchange
of India (NIXI).

THE DOMAIN NAME & REGISTRAR

The disputed domain name is “fox-media.in” and the
Registrar with which the disputed domain name 1S
registered is Tucows Inc. Address: 96 Mowat Ave.,

Toronto, ON M6K3M1, Canada.

PROCEDURAL HISTORY [ARBITRATION PROCEEDIN GS]

This arbitration proceeding is in accordance with the.IN
Domain Name Dispute Resolution Policy [INDRP], adopted
by the National Internet Exchange of India (NIXI). The
INDRP Rules of Procedure [the Rules] were approved by
NIXT on 28™ June 2005 in accordance with the Indian
Arbitration and Conciliation Act, 1996. By registering

w Page 3 of 36



3.2

the disputed domain name with the NIXI accredited
Registrar, the Respondent agreed to the resolution of
the disputes under the .IN Dispute Resolution Policy

and Rules framed thereunder.

The history of this proceeding is as follows :

In accordance with Rules 2(a) and 4(a), NIXI on 29.07.2024
formally notified the Respondent of the complaint along
with a copy of the complaint & annexures, and appointed
me as the Sole Arbitrator for adjudicating upon the
dispute in accordance with the Arbitration and Conciliation
Act, 1996, and the Rules framed thereunder, IN Domain
Resolution Policy and the Rules framed thereunder.
That I submitted the Statement of Acceptance and
Declaration of Impartiality and Independence dated
29.07.2024 to NIXI.
3.2.1That commencing the arbitration proceedings an
Arbitration Notice Dated 29.07.2024 was emailed
to the Respondent on 29.07.2024 by this panel
under Rule 5(c) of INDRP Rules of Procedure with
direction to file a reply of the complaint, if any,
within 10 days, i.e., by 07.08.2024. The Complainant
complying with the directions of this tribunal, sent
the soft and hard copy of complaint to the
respondent on 30.07.2024 and also submitted proof
of the dispatch via mail dated 30.07.2024.

3.2.2This panel, vide its Arbitration Notice dated
29.07.2024, directed the Respondent to file the reply
of complaint if any, within 10 days of the notice
1.e. by 07.08.2024 but the Respondent despite the

receipt of notice and copy of the complaint failed

Wl’age 4 of 36



3.3

3.4

3.5

3.6

to file the reply of the complaint hence, on 08.08.2024

the respondent was proceeded ex parte.

THE RESPONDENT’S DEFAULT

The Respondent failed to reply to the notice regarding
the complaint. It is a well-established principle that
once a Complainant makes a prima facie case showing
that a Respondent lacks rights to the domain name at
issue; the Respondent must come forward with proof
that it has some legitimate interest in the domain
nName to rebut this presumption. The disputed domain

name in question is “fox-news.in”.

The INDRP Rules of Procedure require under Rule 8(b}
that the arbitrator must ensure that each party is
given a fair opportunity to present its case. Rule 8(b)

reads as follows :

“In all cases, the Arbitrator shall ensure that the
parties are treated with equality and that each party is
given a fair opportunity to present its case.”
The Respondent was notified of this administrative
proceeding per the Rules. The .IN discharged its
responsibility under Rules paragraph 2(a) to employ
reasonably available means calculated to achieve

actual notice to the Respondent of the complaint.

The panel finds that the Respondent has been given a
fair opportunity to present his case. The Respondent
was given direction to file a reply of the Complaint if
any, but the Respondent neither gave any reply to
notice nor to the complaint. The INDRP ‘Rules’ paragraph
12 states, “In the event, any party breaches the

provisions of INDRP rules and /or directions of the

w Page § of 36



4.2

4.3

Arbitrator, the matter can be decided ex parte by the
Arbitrator and such arbitral award shall be binding in
accordance to the law.” In the circumstances, the panel’s
decision is based upon the Complainant’s assertions,
evidence, inferences, and merits only as the Respondent
has not replied despite sufficient time and repeated
opportunities given in this regard and was proceeded

€x parte.

BACKGROUND OF THE COMPLAINANT & 1ITS
SUBMISSIONS ABOUT THE TRADEMARK “FOX?”,
“FOX NEWS CHANNEL?” AND “FOX NEWS”, ITS
STATUTORY AND COMMON LAW RIGHTS
ADOPTION, DOMAIN NAMES AND WEBSITE :

The Complainant submits that the Complainant in the
present proceeding is Fox Media LLC (known simply as
“Fox”), one of the world’s leading company, operating

in the field of entertainment and media services as

well as a major television network.

It is submitted that the history of Complainant dates
back to 1915, when William Fox created the Fox Film
Corporation, an American independent film production
studio. In 1935, the “Fox Film Corporation” was merged
with the “Twentieth Century Pictures”, becoming the
“20th Century-Fox” (now known as “20th Century Studios,

Inc”}, one of the major American film studios.

The Complainant submits that the Fox network's
foundations were laid in 1985, when News Corporation
- an American multinational mass media corporation
controlled by media mogul Rupert Murdoch — bough for
$255 million the 50% interest in TCF Holdings , the

parent company of the 20th Century Fox, and removed

W Page 6 of 36



4.4

4.5

4.6

4.7

the hyphen in the name of the company, that became

“Twentieth Century Fox Film Corporation”.

[t 1s further submitted that over the next 20-odd years
the network and owned-stations group expanded to
become one of the world's largest media companies in
terms of total assets and the world's fourth largest

media group in terms of revenue.

It is submitted that in 1986, Mr. Murdoch launched
the Fox Broadcasting Company, an American commercial
broadcast television network, and its first program -
and the first late-night television talk show hosted by
a woman - was “The Late Show with Joan Rivers”, featuring
guests such as Elton John, Cher, Pee Wee Herman and
David Lee Roth. In early 1987, Fox offered its first full
night of prime time shows “Fox called Married

With Children”. By July of 1987, Fox added a second

full night of prime-time shows.

It is submitted that within a decade, Fox Broadcasting
Company became a network capable of reaching almost
96 percent of U.S. homes through 20 stations and
more than 176 affiliates. By 1996 Fox was the top ranked
television group in the United States, with 34.8 percent
of market coverage, and established itself as of the
"The Big Four" in the collection of U.S, broadcasting

networks.

The Complainant submits that over the years, Fox
attracted an audience with a collection of popular shows,
including 21 Jump Street, The Tracey Ullman Show,
America's Most Wanted, and, in 1990, the world-famous

cult series The Simpsons. Also in 1990, the Academy

W Page 7 of 36



4.8

4.9

of Television Arts and Sciences voted to give Fox a
three-year contract to broadcast the Emmy Awards,
breaking with the show's traditional rotation between
the three top networks. In an effort to expand its share
of the youth market, Fox also launched the Fox
Children's Network in 1990. It 1s further submitted
that the partnership with affiliate stations provided
younger viewers with both animated and live-action
programming. It is submitted that by 1997, the renamed
Fox Kids Network enjoyed its fourth year as the top-

rated children's program on broadcast television.

It is submitted that in July 1996, Rupert Murdoch
acquired the remaining 80 percent of New World
Communications Group, Inc. for $2.5 billion. With 22
owned-and-operated television stations, the Fox
Television Station Group became the single largest
group of television stations in the United States,
reaching 10 of the 11 largest markets and at least 35
percent of the nation's television audience. For the
1998-1999 TV season, Fox was number one among
teenagers with several successful new series, Ally
McBeal, King of the Hill, Beverly Hills 90210 and
Melrose Place, which complemented a strong Fox
lineup that included perennial favorites The Simpsons

and The X-Files.

The Complainant submits that in 1996 “Fox News
Channel”, a 24-hour cable news network, was launched
and soon attracted more regular viewers than any
other news network. Fox News grew during the late
1990s and 2000s to become the dominant United
States cable news subscription network. By September

2018, 87 million U.S. households (91 percent of television

W Page 8 of 36



4.10

subscribers) could receive Fox News. In 2019, it was
the top-rated cable network, averaging 2.5 million
viewers in prime time. It is submitted that today, Fox
News provides a service to 86 countries and territories
- including India via the Channel Provider HotStar-,
with international news broadcasts and political
commentary television channel. It is further submitted
that during September 11, 2001, attacks, Fox News
was the first news organization to run a news ticker on
the bottom of the screen to keep up with the flow of
information that day. The ticker has remained,
informing viewers about additional news which
reporters may not mention on-screen and repeating
news mentioned during a broadcast; it has proven
popular with viewers. It is submitted that In January
2002, Fox News surpassed CNN in ratings for the first

time.

The Complainant submits that in the late 1990s and 2000,
Fox opted to develop quality programs and innovative
comedies, an approach that resulted in two of its
biggest hits, Malcolm in the Middle and Titus, shows
that were as respected by television critics as they
were enjoyed by the viewing audience. It is submitted
that a mid-season replacement, Malcolm in the Middle
was the second highest rated premiere in Fox history
and soon became one of its most popular series. Its
success had the effect of bolstering the viewership for
the rest of the Fox Sunday night lineup, which
included King of the Hill and Futurama. Titus had the
same effect on another Monday night Fox comedy, That

'"70s Show.,

W/ Page 9 ot 36



4.11

4.12

4.13

4.14

The Complainant submits that a radio division, Fox News
Radio, was introduced in 2003. In 2005 Fox launched
Fox Reality Channel, which aired solely reality-based
programming. Later prime-time hits for Fox included
the dramas The O.C. and 24, the reality show American
Idol, the animated comedy Family Guy, and the musical
Glee. Throughout the 2000s FOX hosted successful
programs and series, by creating different channels

dedicated to a wide variety of entertainment.

It is submitted that in 2013, News Corporation underwent
a corporate restructuring, resulted in the formation of
two scparate companies: 21st Century Fox, which
consisted of entertainment assets, and News Corp,
which focused on publishing. In 2019, Disney acquired
21st Century Fox and spun off the Fox Broadcasting
Company, Fox Television Stations, Fox News Channel,
Fox Business, FS1, FS2, Fox Deportes, and the Big Ten
Network into the newly-formed Fox Corporation, namely
the Complainant. In 2020, Fox acquired streaming service
Tubi for $440 million, further expanding its digital
content offerings with more than 20,000 new movies

and shows.

The Complainant submits that in recent years, Fox has
continued to evolve and expand its operations, and it
acquired TMZ from Warner Media, entered into the film
and television production business with the acquisition of
Mar  Vista Entertainment, and launched Fox

Entertainment Studios for in-house television production.

The Complainant submits that it today operates under
the FOX trademark in the television broadcast, news

and sports broadcasting industries. Its portfolio

Wgc 10 07 36



4.15

4.16

includes, inter alia, the FOX Broadcasting Company,
FOX Television Stations, FOX News, FOX Business,
FOX Sports, FOX Entertainment and FOX Television
Stations. In aggregate, the FOX News Media platforms
reach nearly 200 million people each month. It is
further submitted that with its diverse portfolio of
media assets, Fox remains a prominent player in the
media industry, delivering news, entertainment, and

sports content to audiences worldwide.

The Complainant submits that in light of Complainant’s
substantial investments in advertising, its marketing
and program worldwide, its consistent use of the
trademarks FOX and FOX NEWS for decades, FOX and
FOX NEWS are indisputably well-known trademarks in
the United States and worldwide, including in India. It
is further submitted that in order to protect its
trademarks on the Internet and share its program and
channel online, Complainant registered numerous
domain names incorporating FOX and FOX NEWS
under several different TLDs, including <fox.com>,
registered on December 20, 1995 and <foxnews.com>,
registered on March 17, 2003 and in the name of Fox

News Network, LLC, an affiliated of Complainant.

TRADEMARKS OF THE COMPLAINANT

The Complainant submits that, Complainant is the owner
of the trademarks FOX, FOX NEWS CHANNEL and FOX
NEWS in several countries and has been using them in
connection with its on-going business. The
Complainant in this regard has submitted in details
about the registration of its trade mark in India and

other countries and has also filed documents in

Wpagc 11 of 36



support of the same. The details of the registrations

are as follows

“REGISTRATIONS VALID IN INDIA

- Indian Trademark Registration No. 1246555 for
FOX NEWS, registered on October 29, 2003, in
classes 38 and 41.

- Indian Trademark Registration No. 1244104 for
FOX (word mark), registered on October 17, 2003,
in classes 38 and 41.

REGISTRATIONS VALID IN OTHER COUNTRIES

- European Unjon Trademark Registration No.
000143065 for FOX NEWS (word mark), filed on
April 1, 1996, and registered on October 21, 1998,
in classes 9, 16, 38, 41 and 42.

- European Union Trademark Registration No.
003477056 for FOX NEWS, filed on October 30,
2003 and registered on August 24, 2005, in classes
38, 41 and 42.

- United States Trademark Registration No.
1840919 for FOX (word mark), filed on September 7,
1993, and registered on June 21, 1994, in class 38.;

- United States Trademark Registration No.
5874614 for FOX (word mark), filed on June 17,
2016, and registered on October 1, 2019, in class
42.;

- United States Trademark Registration No.
2708769 for FOX NEWS (word mark), filed on
December 17, 2001 and registered on April 22, 2003,
in class 38.:

4.17 It is further submitted that the Complainant is also
the owner of many additional trademark registrations
consisting of or including the trademarks FOX and
FOX NEWS in other Countries.

Wage 12 of 36



0.1

6.1

THE COMPLAINANT’S DOMAIN NAME & WEBSITE

The Complainant has submitted that it operates the
website www.fox.com as its primary web portal for
promoting and offering its programs. Complainant’s
website dedicated to FOX NEWS Channel is available
at https://www.foxnews.com/, where the latest news

are constantly posted.,

THE COMPLAINANT’S SUBMISSIONS ABOUT THE
RESPONDENT

The Complainant submits that the Respondent registered
the Disputed Domain Name - without authorization of
Complainant and of any of the Complainant’s affiliated
companies — on October 18, 2023, well after Complainant’s
filing and registration of the trademarks cited above.
Since the time of its registration, the Domain Name
has been redirected to a static page, publishing only
the indication “fox-news.in” and a link “Powered by
VESTA” to the website of a hosting provider. It is submitted
that nevertheless, Complainant has become aware
that the Domain Name has been used by Respondent
to create webpages based on <fox-news.in>, such as
https://fox-news.in/world/Bipartisan-Bolshevism-
Seized-Power-over-theUS. html?entity=388580, https://
fox-news.in/world/Abrams-Tanks-Are-Withdrawn-from
-FrontLine-to-Avoid-Further-Embarrassment.html,
https:/ /fox-news.in/world/Ukrainian-Loophole-for-

Biden-Propaganda.html and https://fox-news.in/world

/Decades-for-America-to-Recover-AfterBiden.html,

where Complainant is being impersonated, Complainant’s
trademarks and official contents are displayed, imitating
the look and feel of the Complainant’s official website

“www.foxnews.com”, and fake news are published,

W Page 13 of 36



6.2

6.3

without displaying any disclaimer of non affiliation
with Complainant. Moreover, by clinking on the links
published on the mentioned web pages, Internet Users
are redirected to internal sections of Complainant’s

official website www.foxnews.com. It 1is further

submitted that in addition to the above, the articles
published on the web pages are falscly attributed to
Rebecca Rosenberg -  whose e-mail address

rebecca.rosenberg@fox.com is also published at the

bottom of the article , a veteran journalist and book

author and Senior Reporter at Fox News Digital.

The Complainant submits that in view of the confusingly
similarity of the Domain Name with Complainant’s
trademarks and the use of the same for impersonation
and fraudulent purposes, Complainant instructed its
Representative to start the reclaim activities of the
Domain Name by sending a Cease-and-Desist letter to
Respondent, requesting the immediate cease any use of
the Domain Name and the transfer of it to Complainant
free of any charge. It is further submitted that such
letter was sent to Respondent on May 21, 2024, delivering
it to the e-mail address of the concerned Registrar and
requesting to forward it to the Registrant of the
Domain Name, in absence of any Registrant’s contact
information in the public Whois records . On May 22,
2024, the Registrar confirmed to have contacted the
Respondent. However, the latter did not deem appropriate
to reply to Complainant’s formal communication.

THE ISSUES INVOLVED IN THE DISPUTE

The Complainant in its complaint has invoked

paragraph 4 of the INDRP, which reads :
Wmm



6.4

6.5

6.6

6.7

7.1

“Types of Disputes
Any person who considers thot g registered domain
name conflicts with his legitimate rights or interests
may file a Complaint to the.IN Registry on the
following premises :”
The disputed domain name is identical or confusing
similar to a trademark in which the Complainant has

statutory/common law rights.

Respondent has no rights or legitimate interests in

respect of the disputed domain name.

The disputed domain name has been registered or is/is

being used in bad faith.

The above-mentioned 3 essential elements of a domain
name dispute are being discussed hereunder in light of

the facts and circumstances of this complaint.

PARTIES CONTENTIONS

The Domain Name <fox-news.in> is confusingly similar
with the trademarks “FOX”, “FOX NEWS” and “FOX
NEWS CHANNEL” in which the Complainant has rights.

COMPLAINANT

7.2

7.3

The Complainant submits that the Domain Name <fox-
news.in> is confusingly similar to Complainant’s
trademarks “FOX”, “FOX NEWS” and “FOX NEWS CHANNEL?,
which have been registered by Complainant in several

Countries, including India.

The Complainant refers to the case Perfetti Van Melle
Benelux BV Vs. Jing Zi Xin [INDRP Case No. 663],
wherein it was held that the registration of a domain

name wholly incorporating a Complainant’s registered

W/ Page 15 of 36



7.4

trademark may be sufficient to establish identity or
confusing similarity, despite the addition of other
words to such marks, and that “if a well-known trademark
i1s incorporated in its entirety, it may be sufficient to
¢stablish that a domain name is identical or confusingly
similar to Complainant’s registered mark”. Further, as
held in Disney Enterprises, Inc. Vs. John Zuccarini,
Cupcake City and Cupcake Patrol [WIPO Case No. D2001-
0489], “domain names that incorporate wellknown

trademarks can be readily confused with those marks”.

The Complainant submits that the fact that the
Domain Name differs from Complainant’s trademarks
“FOX” by the addition of the non-distinctive suffix
“news” and of a hyphen between “fox” and “news”,
followed by the cecTLD .in, does not affect the
confusing similarity. The Complainant refereed to the
decisions addressing similar cases: Google Inc. v. Vinit
Keshav [INDRP n. 940], <googleplace.in>; Disney
Enterprises Inc. & Anr. v Registrant ID-1_7305075,
[INDRP n. 596]; Google LLC v Titan Corporation,
[INDRP n. 1214]; Siemens AG v Tech Narayana
Software Pvt. Ltd. De’ Longhi Appliances Srl v. Ye
Genrong, [INDRP n. 1262]. It is further submitted that
the mere addition of the word ‘news”, the hyphen and
the ccTLD .in is not considered as a distinguishing
feature. The Complainant has also refereed to the
decisions in cases of AB Electrolux v. Ken David, Kems
Ltd. [Case No. D2022-1671]: and Dornbracht AG & Co.
KG v. Perfect Privacy, LLC / Milen Radumilo [Case No.
D2021-0691].

W/ Page 16 of 36



7.5

The Complainant submits that it should also be noted
that the combination in the Domain Name of “fox” with
the descriptive term “news”, while not affecting the
confusing similarity referring to case of Hotels
Company Limited vs. Mr. Sanjay Jha, INDRP Case No.
148, stating that “the domain wholly incorporating a
Complainant’s registered mark may be sufficient to
establish identity or confusing similarity”), is apt to
further increase the risk of confusion with Complainant’s
trademark. It is submitted that in fact, users could
believe that the Domain Name is owned by Complainant
and used by the same in connection with its official
website dedicated to news broadcast. The Complainant
has relied on the decisions addressing situations
where generic terms are used in combination with
trademarks, Carrefour Vs Contact Privacy Inc. Customer
0153830825/Milen Radumilo, WIPO Case No. D2019-
1591, involving the domain name <carrefour-finance.com>
(“As the dominant element of the disputed domain name
lies in the trademark CARREFOUR, the adjunction of
the term “finance” cannot prevent the confusing similarity”)
as well as Osram GmbH v. Shailesh Pedamkar, Osram
Finance, [WIPO Case No.D2020-0755]. The Complainant
has also relied upon the case of Trivago N.V, v. Shiv
Singh [INDRP Case No.1171], where in a case involving
the domain name <trivagoholiday.in>, the Panel held
that the addition bf the generic term “holiday” to the
trademark TRIVAGO in the domain name, while was
not affecting the confusing similarity, “further
aggravates the probability of confusion since the word
“holiday” has an obvious connection to the business/

services being offered by the Complainant”.

W/Pagc 17 aF 36



7.6

7.7

7.8

7.9

It is submitted that the Domain name also reproduce
the denominate element “FOX NEWS” of Complainant’s
Indian trademark “FOX NEWS CHANNEL”, omitting
only the final word “CHANNEL” and relied upon the
decision in case of Empire Wine & Spirits, LLC wv.
Domain Administrator, and privacy Guardian.org/
Telesphore  TETA [WIPO Case No0.D2022-0543]
(<empirewineliquor.com>), where the Panel found the
disputed domain name confusingly  similar to
Complainant’s trademark despite the omission of the

final word of the trademark.

It is further submitted that in addition to the above,
the Domain Name is also identical or at least confusingly
similar to Complainant’s registered trademark “FOX
NEWS”, which is entirely reproduced in the Domain Name

with the mere addition of a hyphen and the ccTLD “.in”.

The Complainant submits that in light of the above, it
is clear that the Domain Name is certainly confusingly
similar to the prior registered trademarks FOX, FOX
NEWS and FOX NEWS HANNEL in which Complainant
has rights pursuant to Paragraph 4(a) of the INDRP.

RESPONDENT

The Respondent has not replied to Complainant’s

contentions.

PANEL OBSERVATIONS

This panel observes that the Complainant has common
law as well as statutory rights in its trade marks
“FOX”, “FOX NEWS and “FOX NEWS CHANNEL”. It is
also observed by this panel, that the Complainant has

successfully secured registrations for its marks in

(/L Page 18 of 36



many countries including in India. The Complainant
has proved that it has trademark rights and other
rights in the marks “FOX”, “FOX NEWS” and “FOX NEWS
CHANNEL” by submitting substantial documents in
support of it,

7.11 It is further observed by this panel that the trademark
“fox news” in the Disputed Domain Name “fox-news.in”
comprises the Complaint’s trademarks in its entirety
has the potential to cause consumer confusion and will
cause the user to mistakenly believe that it originates
from, 1s associated with or is sponsored by the
Complainant. It is further observed by this panel that,
the fact that the addition of the non-distinctive suffix
“news” and of a hyphen between “fox” and “news”,
followed by the ccTLD .in, is not sufficient to escape
the finding that the domain is confusingly similar to

Complainant’s trademark.

7.12 This panel, therefore, is of opinion that the disputed
domain name “fox-news.in” being identical/confusingly
similar to the trademark of Complainant will mislead
the public and will cause an unfair advantage to the
Respondent. The Panel is of the view that there is a
likelihood of confusion between the disputed domain
name and the Complainant, its trademark, and the
domain names associated. The disputed domain name
registered by the Respondent is identical and confusingly
similar to the trademarks “FOX”, “FOX NEWS” and
“FOX NEWS CHANNEL” of the Complainant.

8. THE RESPONDENT HAS NO RIGHTS OR
LEGITIMATE INTERESTS IN RESPECT OF THE
DISPUTED DOMAIN NAME.

\\'m {" Page 19 of 36



8.2

8.3

COMPLAINANT

The Complainant submits that the Complainant has
legitimate interest in the well-known trademarks FOX,
FOX NEWS and FOX NEWS CHANNEL as it registered
said trademarks since 1990/2000s in many jurisdictions,
including India, and has been openly, continuously
and extensively using them world-wide for several
years. Moreover, by virtue of their long and extensive
use, including online via Complainant’s websites
www.fox.com and www.foxnews. com, the trademarks

FOX, FOX NEWS and FOX NEWS CHANNEL have become

well-known worldwide.

The Complainant submits that the Respondent is not a
licensee, an authorized agent of Complainant, or in
any other way authorized to use Complainant’s
trademarks FOX and FOX NEWS. It is submitted that
as stated in the case of, Pharmacia & Upjohn Company
v. Moreonline, [WIPO Case No. D2000-0134], “the mere
registration, or earlier registration, does not establish
rights or legitimate interests in the Domain Name.”
The Complainant also refer to the decision in case of
Perfetti Van Melle Benelux BV v. Jing Zi Xin [INDRP
Case No0.665] where it is stated that "merely registering
the domain name is not sufficient to establish right or

legitimate interests.”

The Complainant further submits that the Respondent
is neither commonly/popularly known in the public by
the Domain Name nor has applied for any registration
of the trademark FOX or FOX NEWS. On the contrary,
Respondent's name, according to the information provided

by NIXI after the filing of the original Complaint, is

‘\“_ . %e 200136



8.4

8.3

“Ada Pascal” and Respondent’s Organization is “1337
Services LLC”. It is submitted that according to the
secarches performed by Complainant’s Representative
on the WIPO Global Brand Database, Respondent does

not own any trademark registration encompassing FOX.

The Complainant submits that the Respondent has not
provided Complainant with any evidence of its use of,
or demonstrable preparations to use, the Domain
Name in connection with a bona fide offering of goods
or services before any notice of the dispute and
Respondent’s use of the Domain Name does not amount
to a legitimate non-commercial or fair use without
intent for commercial gain to misleadingly divert
consumers or to tarnish Complainant’s trademark. It
is submitted that the Domain Name, entirely encompassing
the FOX and FOX NEWS well-known trademarks, has
been, in fact, registered and is used by Respondent, as
described in the factual section and highlighted by the
evidence , for impersonation and fraudulent purposes.
It is further submitted that the Respondent has used
the Domain Name <fox-news.in> to create webpages
impersonating Complainant, featuring Complainant’s
trademarks and official contents, and publishing fake
broadcast news, without displaying any disclaimer of
non-affiliation with Complainant, and to the contrary,
redirecting Internet Users, via the links published on
the webpages, to internal sections of Complainant’s

official website www.foxnews.com.

[t is submitted by the Complainant that such wilful
conduct clearly demonstrates that Respondent did not
intend to use the Domain Name in connection with any

legitimate purpose and such use cannot certainly be

Whge 21 0f 36



8.6

considered a legitimate non-commercial or fair use
without intent for commercial gain, because Respondent
1s attempting to pass of as Complainant in order to
attract users to its webpages. The Complainant has
refereed to the decisions in cases of L’Oréal v. Contact
Privacy Inc. Customer 0149511181 /Jerry Peter [Case
No.D2018-1937] and PUMA SE v. Raghu Prem Telukuntla
[Case No.D2022-4507]. It is further submitted that as
to the likelihood of confusion created by Respondent’s
web-pages, the content appears designed to reinforce
the Internet user’s impression that the Domain Name
belong to the Complainant and such use cannot constitute
a bona fide offering of goods or services and referred to
the decision of Moncler S.R.L. v. World Top Sale Inc /
WTS, [Case No.D2012-2537].

[t is submitted that with reference to the circumstance
that, typing “fox-news.in” in the browser, Users are
redirected to a static page, publishing “fox-news.in”
and a link to a hosting provider’s website, previous
Panels have maintained that passive holding of a
Domain Name does not constitute a legitimate non-
commercial or fair use, especially in case of other
demonstrable/prior infringing uses. In this regard the
Complainant has relied on the decision in case of
Teachers Insurance and Annuity Association of America
v. Wreaks Communications Group, WIPO Case
No.D2006-0483: which states that “Absent some
contrary evidence from Respondent, passive holding of
a Domain Name does not constitute legitimate non-
commercial or fair use”. It is submitted that in the
present case, in view of i) the confusingly similarity of

the Domain Name with the registered and well-known

We 22 0136



8.7

8.8

8.9

trademarks FOX, FOX NEWS and FOX NEWS CHANNEL, ii)
Respondent’s fraudulent use of the Domain Name
described above, i.e. to create internal webpages
impersonating Complainant, and iii) the lack of any
reply from Respondent to Complainant’s case and desist
letters, the circumstance that “fox-news.in” leads to a
landing page certainly does not amount to a bona fide
or legitimate use.

The Complainant submits that as a final remark on the
issue of rights or legitimate interest, it is a consolidated
principle that the burden of proof lies on Complainant.
However, satisfying the burden of proving a lack of
Respondent’s rights or legitimate interests in respect
of the domain name according to Paragraph 4 (b) of the
INDRP is quite onerous, since proving a negative
circumstance is always more difficult than establishing
a positive one. It is accordingly submitted that , 1t is
sufficient that Complainant shows a prima facie
evidence in order to shift the burden of production on
Respondent and relied upon the case of Bulgari S.p.A.
v DomainBook [INDRP/1002], Croatia Airlines D.D. v,
Modern Empire Internet Ltd. WIPQO Case No.D2003-
0455, Belupo d.d. v. WACHEM d.o.o. WIPO Case No.
D2004-0110, Sampo plc v. Tom Staver WIPO Case No.
D2006-1135, Audi AG v. Dr. Alireza Fahimipour WIPO
Case No. DIR2006-0003).

The Complainant, therefore submits that Respondent
has no rights or legitimate interests in respect of the

Domain Name according to Paragraph 4(b) of the INDRP.

RESPONDENT

The Respondent has not replied to Complainant’s

.W Page 23 of 36

contentions.



3.10

8.11

8.12

8.13

PANEL OBSERVATIONS

This Panel holds that the second element that the
Complainant needs to prove and as is required by
paragraph 4(b) of the INDRP is that the Respondent
has no legitimate right or interests in the disputed

domain name.

This panel observes that the Complainant by placing
documents/records and evidence in the form of
annexures along with the complaint has been able to
prove that the Complainant is doing its business under
the marks “FOX”, “FOX NEWS and “FOX NEWS CHANNEL”.
The Complainant by virtue of its priority in adoption,
goodwill, and long, continuous and extensive use of the
marks, the Complainant has acquired the exclusive
right to the use of the marks “FOX”, “FOX NEWS and
“FOX NEWS CHANNEL?” in respect of its services.

It is observed by this panel that Respondent has failed
to rebut the allegations of the Complainant that
Respondent is not a licensee, an authorized agent of
Complainant, or in any other way authorized to use
Complainant’s trademarks FOX and FOX NEWS , and
further the Respondent is neither commonly/popularly
known in the public by the Domain Name nor has
applied for any registration of the trademark FOX or
FOX NEWS,

It is observed by this panel that respondent has failed
to rebut the allegations of the complainant that
Respondent has not provided Complainant with any
evidence of its use of, or demonstrable preparations to
use, the Domain Name in connection with a bona fide

offering of goods or services . The Respondent has also

Wom



8.14

8.15

failed to rebut the allegations of the complainant that
Indeed, Respondent has used the Domain Name <fox-
news.in> to create webpages impersonating Complainant,
featuring Complainant’s trademarks and official
contents, and publishing fake broadcast news, without
displaying any disclaimer of non-affiliation with
Complainant, and to the contrary, redirecting Internet
Users, via the links published on the webpages, to
internal sections of Complainant’s official website

www.foxnews.com.,

Once the Complainant makes a prima facie case
showing that the Respondent does not have any rights
or legitimate interest in the domain name, the burden
to give evidence shifts to the Respondent to rebut the
contention by providing evidence of its rights or
interests in the domain name. The Respondent has
failed to place any evidence to rebut the allegations of

the Complainant.

It is further observed by this panel that Para 6 of the.IN
Domain Name Dispute Resolution Policy(INDRP) states :

“Any of the following circumstances, in particular but

without limitation, if found by the Arbitrator to be

proved based on its evaluation of all evidence
presented, shall demonstrate the Registrant's rights to

or legitimate interests in the domain name for Clause 4

(b} :

{a) before any notice to the Registrant of the
dispute, the Registrant's use of, or demonstrable
preparations to use the domain name or o name
corresponding to the domain name in connection
with o bona fide offering of goods or services; (b)
the Registrant (as an individual, business, or
other organization) has been commonly known
by the domain name, even if the Registrant has
acquired no trademark or service mark rights; or
(c) the Registrant is making a legitimate non-

Wge 250f36



commercial or fair use of the domain name,
without  intent for  commercial gain to
misleadingly divert consumers or to tarnish the
trademark or service mark at issue.”

8.16 This panel observe that the respondent also failed

8.17

9.2

to full fill any of the requirements as mentioned in
para 6 of INDRP Policy which demonstrates the
Registrant's rights to or legitimate interests in the

domain name for Clause 4 (b).

This Panel holds that the Complainant has proved
that the Respondent does not have any rights or
legitimate interests in the disputed domain name

“fox-news.in”.

THE REGISTRANT'S DOMAIN NAME HAS BEEN
REGISTERED OR IS BEING USED IN BAD FAITH :

COMPLAINANT

The Complainant submits that the Respondent was
well aware of Complainant’s trademark rights at the
time of registration and that it registered and has been
using the Domain Name in bad faith, even after being
notified of the infringement of Complainant’s rights via
Complainant’s Cease and Desist letter, sent on May 21,

2024,

It is submitted that the trademarks FOX and FOX
NEWS were registered before the registration of the
Domain Name, have been extensively used for many years
and are certainly famous worldwide. It is further
submitted that the well-known character of the
trademarks FOX and FOX NEWS has been indeed also
recognized, inter alia, in the previous cases Fox Media
LLC v. Mohamed Shalaby, WIPO Case No0.D2020-1844



9.3

9.4

(<foxegyptnews.net>), Fox Media LLC v. Farhan Asif
and Farrukh Chaudhry, WIPO Case No. D2023-2412
fox3now.com>, fox5Snow.com> and <fox7now.com>) and
Fox Media LLC v. Bill Biersdorf, WIPO Case No. D2022-
4600 (<fox.org>).

It 1s submitted that the Respondent could not have
possibly ignored the existence of Complainant’s well
known trademarks when it registered the Domain
Name <fox-news.in>, clearly confusingly similar with
the FOX and FOX NEWS trademarks. It is submitted
that several INDRP and UDRP decisions confirmed that
the well-known character of a trademark incorporated
in a disputed domain name is a relevant circumstance
in the assessment of bad faith registration and relied
on decisions in cases of Accor v. Jiangdeyun, [WIPO
Case No. D2011-2277}; Perfetti Van Melle Benelux BV
v. Jing Zi Xin [INDRP Case No. 665] ; Bulgari S.p.A. v
Domain Book [INDRP Case No.1002}; Amazon Technologies
Inc. v. Surya Pratap [INDRP Case No. 835].

The Complainant further submits that, by using the
Domain Name, Respondent has intentionally attempted
to attract Internet users to its website, by creating a
likelihood of confusion with Complainant’s trademark
as to the source, sponsorship, affiliation or endofsement of
Respondent’s website or the content published on the
Respondent’s website, according to Rule 7 (c] of INDRP
Policy. Indeed, as highlighted above, the Domain Name
has been (and still is) used to divert Users to internal
webpages impersonating Complainant, featuring
Complainant’s trademarks and official contents imitating
the look and feel of Complainant’s website

‘www.foxnews.com”, and publishing fake broadcast

Wage 27 of 36




9.5

news, without displaying any disclaimer of non-
affiliation with Complainant, and to the contrary,
redirecting Internet Users, via the links published on
the webpages, to internal sections of Complainant’s

official website www.foxnews.com. It is further

submitted that the content of such webpages demonstrates
Respondent’s actual knowledge of Complainant’s trademark
rights and appears to be designed to reinforce the
impression that the Respondent’s webpages are operated

by Complainant.

It is submitted that the circumstances of the case
suggest that Respondent's purpose in registering the
Domain Name, which encompasses Complainant's
marks FOX and FOX NEWS in their entirety, was to
capitalize on the reputation of Complainant's trademarks
by diverting Internet users seeking Complainant’s
official website dedicated to India to the Respondent’s
website, for commercial gain. The Complainant has
refereed to the decision of, Sparkol Limited v. Mr.
Shripal [INDRP/1069] where it was held that “In light
of the respondent’s presumed knowledge of the
complainant’s rights, it is reasonable to infer that the
respondent registered the disputed domain name
without any intention of using it for genuine business
or commercial activities. The Complainant also relied
on the case of Bulgari S.P.A. v DomainBook [INDRP/
1002], where the Panel held that, “On perusal of the
disputed domain name the panel found that the
Respondent has used the disputed domain name to
intentionally attract internet website users to its
website or the on-line location by creating a likelihood
of confusion with the complainants BULGARI/BVLGARI

Wge 28 0f 36



9.6

Trade Marks as to source, sponsorship or affiliation or

endorsement of the website ‘www.bulgari.co.in™.

It is submitted that as to the circumstance that, when
typing “fox-news.in” in a browser, users are redirected
to a static page publishing the indication “fox-news.in”
and a link to a hosting provider’s website, as stated in
Stanworth Development Limited v. Chad Creighton,
WIPO Case No. D2009-0332, it “does not exclude bad
faith. It is submitted that the Respondent did not react
to the request to transfer the domain name to the
Complainant and did not undertake to make unauthorized
use of the Complainant's trademarks in any manner
whatsoever, as requested in the cease-and-desist letter”.
[t is submitted that moreover, in any case, as established
in a number of prior cases the concept of “bad faith
use” of the Policy includes not only positive action but
also passive holding; and relied on the UDRP case
Telstra Corporation Limited v. Nuclear Marshmallows,
WIPO Case No0.D2000-0003. Furthermore, Respondent’s
use of the Domain Name to attract and divert users to
the internal webpages of Respondent’s website makes
it clear that, indeed, Respondent is not simply
retaining the Domain Name but is actively using it for
infringing purposes. It is further submitted that , the
fact that Respondent’s website is reachable only when
connecting to specific URLs based on the Domain
Name, suggests that Respondent opted for such
solution for the purpose of avoiding being detected and
attacked from Complainant, which is the owner of
rights on the trademarks featured on Respondent’s

website.

W’m of 36




9.7

9.8

9.9

The Complainant submits that moreover, Rule 7(b} of
the INDRP Policy is applicable in the present case, as
Respondent “1337 Services LLC” was involved in several
prior UDRP proceedings concerning domain names
corresponding to third party-trademarks, all concluded
with the transfer of the domain names to the
complainants. It is further submitted that in addition,
Respondent was also involved in the prior INDRP
proceedings Clearstream Services, Sociéte anonyme v,
Ada Pascal, 1337 Services LLC [INDRP 1708] and
WhatsApp LLC v. Ada Pascal, 1337 Services LLC
[INDRP 1631}, were the panels ordered the transfers of
the domain names <clearstream.it> and
<Whatsappmarketing.in>, respectively, to the complainants.
The Complainant refer to section 3.1.2 of the WIPO
Overview 3.0: where “UDRP panels have held that
establishing a pattern of bad faith conduct requires
more than one, but as few as two instances of abusive
domain name registration. This may include a scenario
where a respondent, on separate occasions, has
registered trademark-abusive domain names, even
where directed at the same brand owner. A pattern of
abuse has also been found where the respondent
registers, simultaneously or otherwise, multiple
trademark-abusive domain names corresponding to the

distinct marks of individual brand owners”.

It is submitted that the Domain Name was registered
and is being used by Respondent in bad faith
according to Paragraph 4(c) of the INDRP.
RESPONDENT

The Respondent has not replied to Complainant’s

MJO 0f 36

contentions.



9.10

9.11

9.12

PANEL OBSERVATION

This panel while going through the complaint and
documents which are placed in the form of annexures
has observed that the Complainant has statutory and
common law rights in the marks “FOX”, “FOX NEWS
and “FOX NEWS CHANNEL” and is also using the
marks “fox” and “foxnews” on the internet, in other
domain names i.e ‘foxnews.com’ and ‘fox.com® , and
as a trading name prior to registration of disputed

domain name.

This panel observe that given the distinctiveness and
reputation of Complainant’s trademark “fox”, the
Respondent had constructive notice of the Complainant’s
services, its wide use on the Internet or otherwise. The
Respondent’s knowledge in this regard is an indicator
of bad faith on its part in having registered the
disputed domain name “fox-news.in”. It is further
observed by this panel that, it is impossible to
conceive that the Respondent could have registered the
disputed domain name in good faith or without
knowledge of the Complainant’s rights in the mark

‘foxnews?.

According to Paragraph 7 of the INDRP the following
circumstances are deemed to be evidence that
Respondent has registered and used a domain name in

bad faith :

“(a) Circumstances indicating that the Respondent
has registered or has acquired the domain name
primarily for selling, renting, or otherwise
transferring the domain name registration to the
Complainant who beors the name or is the owner
of the trademark or service mark, or to a

Wgc 310l36



9.13

9.14

competitor of that Complainant, for valuable
consideration over the Registrar’s documented
out of pocket costs directly related to the
domain name; or
(b) the Respondent has registered the domain name
to prevent the owner of the trademark or service
mark from reflecting the mark in g corresponding
domain name, provided that the Respondent has
engaged in a pattern of such conduct; or
(c) by using the domain name, the Respondent has
intentionally attempted to attract internet
Users to its website or other online location, by
creating a likelihood of confusion with the
Complainant’s  mark as to the - source,
sponsorship, affiliation, or endorsement of its
Website or location or a product or services on
its website or location.”
It is observed by this panel that the Respondent has
failed to rebut the allegations of the Complainant, that
that Respondent was well aware of Complainant’s
trademark rights at the time of registration and that it
registered and has been using the Domain Name in
bad faith, even after being notified of the infringement
of Complainant’s rights via Complainant’s Cease and
Desist letter, sent on May 21, 2024. It is also observed
that Respondent could not have possibly ignored the
existence of Complainant’s well known trademarks
when it registered the Domain Name <fox-news.in>,
clearly confusingly similar with the FOX and FOX
NEWS trademarks.
It is further observed by this panel that the Respondent
also failed to rebut the allegations of the complainant
that the Respondent's purpose in registering the
Domain Name, which encompasses Complainant's marks
FOX and FOX NEWS in their entirety, was to capitalize
on the reputation of Complainant's trademarks by

diverting Internet users seeking Complainant’s official

w Page 32 of 36



9.15

10.

10.1

11.

11.

1

website dedicated to India to the Respondent’s website,

for commercial gain,

It is thus, observed by this panel that the Complainant
has rightly established that the Respondent has
registered the disputed domain name in bad faith,
and there is evidence that points to the existence of
circumstances as mentioned in Clause 7 (c} of the
INDRP Policy. The Respondent’s domain name
registration meets the bad faith elements outlined
in para 4 (c) of the INDRP Policy. Therefore, the
Panel concludes that the registration by Respondent
is in bad faith and has been done with intention to
attract internet users to earn monetary benefit.
Consequently, it is established that the disputed
domain name was registered in bad faith or used in
bad faith and the Respondent has wrongfully acquired
/registered the domain name “fox-news.in” its favor

in bad faith.

REMEDIES REQUESTED

The Complainant has prayed to this Administrative
Panel for transferring the domain name ‘fox-news.1in’

to the Complainant.

DECISION

The following circumstances are material to the issue

in the present case :

I1.1.1 Through its contentions based on documents
/records and evidence, the Complainant has been
able to establish that the marks “FOX”, “FOX
NEWS and “FOX NEWS CHANNEL” are well-

established names in many countries including

Wge 33 0f 36



11.

I1.

India. The Complainant has established that the
trademark fox, is popularly known exclusively
concerning the Complainant. The Complainant
has also established that the “fox”, “fox news” and
“fox news channel” are inherently distinctive of
the business of the Complainant and has secured

trademark protection by registering trademarks.

1.2 The Respondent despite giving the sufficient

opportunity, however, has failed to provide any
evidence that it has any rights or legitimate interests
in respect of the domain name, and the Respondent
is related in any way to the Complainant. The
Respondent has provided no evidence whatsoever
of any actual or contemplated good faith use of the

Disputed Domain Name.

1.3 The Complainant has rather has been able

to prove by its contentions and records in the
form of annexures, that the Respondent has
attempted to attract Internet users for profit which
is evidence of bad faith. It is therefore established by
the Complainant that the domain name by itself
is being used for sale and attracting internet
users for monetary benefits rather than any bona
fide offering of goods/services thereunder, This
panel while considering the complaint and
records in the form of annexures submitted by
the complainant, has concluded that there exist
circumstances as stated in para 7 {c) of INDRP

Policy.

11.1.4 Taking into account the nature of the

WHG(‘JG



disputed domain name and in particular, use of
Complainant’s mark “foxnews” in its entirety along-
with use of hyphen between fox and news, which is
confusingly similar, would inevitably associate the
disputed domain name closely with the Complainant’s
group of domains in the minds of consumers, all
plausible actual or contemplated active use of disputed
Domain Name by the Respondent is and would be

illegitimate,

11.2 The Respondent also failed to comply with Para 3 of
the INDRP, which requires that it is the responsibility
of the Respondent to ensure before the registration
of the impugned domain name by him that the
domain name registration does not infringe or violate
someone else’s rights. The Respondent should have
exercised reasonable efforts to ensure there was no

€ncroachment on any third-party rights.

11.3 This panel is of the view that it is for the Complainant
to make out a prima facie case that the Respondent
lacks rights or legitimate interests. Once such a
prima facie case is made, the Respondent carries
the burden of demonstrating rights or legitimate
interests in the domain name but the Respondent
has miserably failed to do that. The Respondent’s
registration and use of the domain name [fox-news.in]j
are in bad faith. The Respondent has no rights or
legitimate interests in respect of the domain name
and also the domain name is identical or confusingly

similar to a trademark or service mark in which the

;; ? & Page 35 of 36

Complainant has rights.




RELIEF

Following INDRP Policy and Rules, this Panel directs that
the disputed domain name [fox-news.in] be transferred

from the Respondent to the Complainant; with a request to

NIXI to monitor the transfer. M

New Delhi, India AJAY GUPTA
Dated:August12,2024 Sole Arbitrator

Page 36 of 36



